OPŁATA ZA OBIADY

MAJ 2025:

dla uczniów:

20X7zł = 140 zł

Prosimy o wnoszenie opłat bezpośrednio na konto szkoły do 30.04.2025r.:

41 1020 3844 0000 1102 0139 2463

PROSIMY O PRZESTRZEGANIE TERMINU PŁATNOŚCI!

WPŁATY PO TERMINIE ZGODNIE Z REGULAMINEM BĘDĄ ODSYŁANE NA KONTO ZLECENIODAWCY!

W tytule prosimy umieścić imię i nazwisko dziecka oraz klasę. W przypadku, kiedy dziecko spożywa posiłki w wybrane dni tygodnia należy je wymienić w tytule przelewu.

W DNIACH 13,14,15.05.2025r. będą się odbywać egzaminy Ósmoklasistów.

Jeżeli uczeń w tych dniach nie będzie spożywał posiłku, proszę o odliczenie przy wpłatach oraz o wpisanie w tytule „bez 13,14,15,05.2025r.”

WAŻNE!

Prosimy pamiętać, że wykonując przelew przechodzi on na konto szkoły w ciągu 1 lub 2 dni. Planowanie obiadu jest na podstawie zaksięgowanych wpłat, dlatego ważny jest termin wpłaty.

Absencję ucznia korzystającego z posiłków, należy zgłaszać do p. intendentki - numer telefonu 67 214 28 93 wew. 26

lub 67 211-08-26.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt:

intendentka 67 211-08-26 lub intendentka@sp7.home.pl

sekretariat 67 214-28-93

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI